Monday, December 27, 2010

Corat-coret

Di samping menceritakan manfaat perlindungan takaful dan beberapa maklumat lain mengenai takaful, saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada pensyarah dan kawan-kawan yang banyak memberi tunjuk ajar dan membimbing saya dalam menjalankan perniagaan ini... Terima kasih kepada En. Ahmad Fahrizal Asmy, Agency Manager yang juga pensyarah saya ketika belajar di Kolej Universiti Insaniah, rakan-rakan saya yang juga perunding takaful seperti saya iaitu Noorul Husna, Norazira dan Faizal. Selain itu, ucapan terima kasih juga ditujukan buat pensyarah takaful (BWRS 2013), Pn. Rodziah bt. Ahmad yang mengajar subjek ini ketika saya di semester 3 (UUM). Tidak dilupakan juga kepada mama, abah dan adik-adik... Di sini dipaparkan beberapa gambar kenangan bersama...

Seminar di Darulaman Suites

fatin, husna dan azira

bersama isteri en.fahrizal, Pn.Suraiya

bersama en.fahrizal dan isterinya



No comments:

Post a Comment